Działy
Aktualności
Forum
Artykuły
Języki programowania
Tworzenie gier
Grafika i przetwarzanie obrazu
Kryptografia i bezpieczeństwo
Fundamenty informatyki
Teoria grafów
Muzyka i dźwięk
Różne
Algorytmika
Ulubione zadania mistrzów
Mistrzowie
Zostań zawodnikiem
Dla zawodników
Zadania
Konkursy
Aktualności
O konkursie
Zadania
Rankingi
Forum / Pytania
Regulamin
Zadanie tygodnia
Aktualności
Zadania
Archiwum zadań
Nagrody
Rankingi rund
Rankingi zbiorcze
Zasady
Forum/Pytania
ScriptCraft '10
Spot
HotSpot '11
Aktualności
O konkursie
Rankingi
Zadania
Forum / Pytania
Regulamin
SpringSpot '11
Aktualności
O konkursie
Zadania
Rankingi
Forum / Pytania
Regulamin
CoolSpot '11
Aktualności
O konkursie
Zadania
Rankingi
Forum / Pytania
Regulamin
FallSpot '10
Aktualności
O konkursie
Zadania
Rankingi
Forum / Pytania
Regulamin
HotSpot '10
Aktualności
O konkursie
Zadania
Rankingi
Forum / Pytania
Regulamin
SpringSpot '10
Aktualności
O konkursie
Zadania
Rankingi
Forum / Pytania
Dobre rady
Regulamin
CoolSpot '10
Aktualności
O konkursie
Rankingi
Zadania
Forum / Pytania
Regulamin
FallSpot '09
Ogłoszenia
O konkursie
Rankingi
Zadania
Forum / Pytania
Regulamin
Dobre rady
Konkurs testowy
Aktualności
Zadania
Wyniki
Omówienia i testy
Regulamin
SKI
SKI '10
Aktualności
Zadania
Rankingi
Słowo od organizatorów
Regulamin
Nagrody
Dobre rady
Forum / Pytania
SKI '09
CEPC
Post-CERC'10
CERC10
CEPC09
Zajęcia w szkołach
2010/2011
2009/2010
LO3
Informatyka i Ty
O portalu
Autorzy
Mapa portalu
Dydaktyka
Kurs Moodle
Mapa portalu
Wrocławski Portal Informatyczny
Aktualności
(58)
Marathon24
Rejestracja na konkurs Pizza rozpoczęta!
Akademickie Mistrzostwa Polski w Programowaniu Zespołowym
Pierwszy etap XX Olimpiady Informatycznej
Jedno złoto, trzy srebra na IOI
V edycja High School Programming League
Akademia Gimnazjalna z Informatyki
Mateusz Gołębiewski drugi na CEOI!
Anna Piekarska wygrywa Wielką Przesmycką!
Sukces wrocławian na OIG!
Sukces Polaków na Bałtyckiej Olimpiadzie Informatycznej
Zwycięstwo studentów Uniwersytetu Wrocławskiego na Deadline24
Sukces wrocławskich informatyków!
Czwarte miejsce Pawła Gawrychowskiego na Facebook Hacker Cup!
Bjarne Stroustrup we Wrocławiu
Ciekawe wyzwania i szansa na 100$ - Znajdź błąd!
Olimpiada Informatyczna Gimnazjalistów - wyniki pierwszego etapu
Wyniki II etapu Olimpiady Informatycznej
Drugi etap XIX Olimpiady Informatycznej
Mistrzostwa Środkowej Europy w Programowaniu Zespołowym
Akademickie Mistrzostwa Polski w Programowaniu Zespołowym
Finał Potyczek Algorytmicznych - zawody zdalne
Konkurs informatyczny FallSpot - już 21 listopada!
Wielka Przesmycka
Rusza czwarta edycja High School Programming League
Konkurs informatyczny HotSpot już 1 sierpnia!
Potyczki Algorytmiczne 2011
Konkurs informatyczny SpringSpot - już 8 kwietnia!
Maraton programistyczny Deadline24
Turniej ScriptCrafta 2010
Konkurs informatyczny CoolSpot - na dobry początek Nowego Roku!
Sparing informatyczny dla uczniów z Wrocławia!
Rusza trzecia edycja High School Programming League
Konkurs "Zadanie tygodnia"
Start SKI 2010 już 27 października!
Start I etapu Olimpiady Informatycznej
Zmiana systemu sprawdzającego
Konkurs informatyczny FallSpot 11 - 17 października!
Znamy zwycięzców HotSpota!
Konkurs informatyczny HotSpot 2 - 8 sierpnia !
Znamy zwycięzców SpringSpota!
Zawody programistyczne SpringSpot 31 maja - 6 czerwca !
Trwa konkurs informatyczny CoolSpot
Sukces wrocławian w II etapie OI
Zawody programistyczne CoolSpot 1 - 7 marca!
Top Coder High School Tournament 2010
Uniwersyteckie Zawody Informatyczne
FallSpot '09
Zakończenie pierwszego etapu OI
Wyniki CEPC 2009
Zadania z SKI 2009
Zakończył się Spontaniczny Konkurs Informatyczny
W WPI rozpoczęły się zawody stałe
Rookie Summer Camp 2009: 15.06.2009 - 17.06.2009
Spotkanie po konkursie czerwcowym
Spotkanie
Zakończył się czerwcowy konkurs programistyczny
Wyniki!
Forum
Artykuły
Języki programowania
(14)
Bjarne Stroustrup we Wrocławiu
Programowanie równoległe w Erlangu, część 2
LUA - prosty sposób na zaawansowaną konfigurację
Programowanie równoległe w Erlangu
Własny język programowania. Część 4: Parser programów
Własny język programowania. Część 3: Reprezentacja i interpretacja języka programowania
Własny język programowania. Część 2: Parser + wyrażenia = kalkulator
Własny język programowania
Wstawki asemblerowe w języku C, część 1
Programowanie w Brainf**ku
Języki ezoteryczne
Warto być leniwym
Programowanie funkcjonalne - inne spojrzenie na świat
Programowanie w Prologu
Tworzenie gier
(34)
Gra sterowana kamerą - bieg po farbę
Gra sterowana kamerą - pomaluj płot
Gra 2D, część 14: Lepszy respawn i kilka szczegółów
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.8
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.7
Gra 2D, część 13: Edytor poziomów cz. 3
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.6
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.5
Gra 2D, część 11: Edytor poziomów cz. 1
Gra 2D, część 12: Edytor poziomów cz. 2
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.4
Sprawmy by była piękna
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.3
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.2
Gra 2D, część 9: Efektowne przejścia między stanami
Gra 2D, część 8: Dobrze mieć wybór... poziomu
Tworzenie gry w C# z użyciem silnika Ogre - cz.1
Arkanoid 3D krok po kroku III
Animujemy bohatera gry w Blenderze
Tworzymy bohatera gry w Blenderze
Systemy cząsteczkowe -- część 1
Microsoft XNA, część 2
Microsoft XNA, część 1
Arkanoid 3D krok po kroku II
Arkanoid 3D krok po kroku
DirectX: Trójwymiarowy labirynt od podstaw - Część II
DirectX: Labirynt 3D od podstaw
Gra 2D, część 7: Diabeł tkwi w szczegółach
Gra 2D, część 6: Wykrywanie kolizji i obsługa jednostek
Gra 2D, część 5: Odtwarzamy dźwięk
Gra 2D, część 4: Piszemy Hall of Fame
Gra 2D, część 3: Wyświetlanie przewijanej mapy
Gra 2D, część 2: Wyżej, dalej, szybciej - poruszanie postacią
Platformówka - jak to się robi?
Grafika i przetwarzanie obrazu
(16)
Domowe efekty specjalne - podmiana tła
Rendering wolumetryczny
Rendering wolumetryczny - cz. II
Własny silnik graficzny. Część I: podstawy śledzenia promieni.
Własny silnik graficzny. Część II: detekcja kolizji.
Własny silnik graficzny. Część III: teksturowanie.
Własny silnik graficzny. Część IV: krwawienie kolorów i miękkie cienie.
Grafika do platformówki - część 3
Grafika do platformówki - część 2
Grafika do platformówki - część 1
SeamCarving: Jak usunąć obiekt z obrazu przy pomocy skalowania?
Kolory i kompresja
Pochodne i krawędzie
Proste przetwarzanie obrazów
Drukarka, czyli kłamstwa Twoich oczu
Kilka słów o krzywych Béziera
Kryptografia i bezpieczeństwo
(8)
Gdy człowiek staje się hasłem
Transakcje finansowe przy użyciu elektronicznej gotówki
Referendum w sprawie obliczeń wielopodmiotowych
“Abrakadabra, nie wiesz nic!” - dowody z wiedzą zerową w życiu codziennym
Kto jest najbogatszy i czy to naprawdę miłość?
Powiedzieć Wam sekret?
"Nie wiesz, co podpisujesz" - protokoły ślepych podpisów
"Alicjo, czy to naprawdę Ty?" , albo o podpisach cyfrowych.
Fundamenty informatyki
(2)
Od programowania do kafelkowania (i z powrotem)
Czy komputery mogą wszystko?
Teoria grafów
(4)
Błądzenie losowe
Zobacz wszystko i wracaj
Czy dostrzegasz podobieństwo? cz.1
Czy dostrzegasz podobieństwo? cz.2
Muzyka i dźwięk
(4)
Bezstratna kompresja dźwięku
Synteza mowy III: Finał
Synteza mowy II: Akcent i zabawa dźwiękiem
Synteza mowy I: Fonemizacja
Różne
(22)
Sieci neuronowe: czego można się nauczyć bez nauczyciela?
Ewolucja węża
Teoria gier, czyli sposób na korki w mieście
Prawdopodobieństwo warunkowe i algorytm, który zadziwi Twoją panią od polskiego
SVN czyli system kontroli wersji
Statyczna analiza kodu, czyli jak komputer może szukać błędów
Jak używać uszkodzonych wyświetlaczy, czyli parę słów o klasyfikacji danych i sieciach neuronowych
Java – prezentacja biblioteki JUNG
Bezbolesne wprowadzenie do MapReduce
Obliczenia w próbówce
Funkcją malowane, czyli słów kilka o fraktalach
jQuery – atrybuty i manipulacja (cz. II)
jQuery – selektory i filtry (cz. I)
Java - prosta biblioteka graficzna G
Krowa, las i eksploracja terenu
PageRank, czyli jak Google stał się bogaty
Między zwycięstwem a porażką
Liczenie po chińsku ...okiem programisty
Liczenie po chińsku, czyli ilu jest policjantów?
Gra w Życie
Age of Empires - wyścig chłopów
Jak nauczyć komputer rozpoznawać kwiaty, czyli parę słów o grupowaniu danych
Algorytmika
Ulubione zadania mistrzów
(12)
Beetle
Odwracanie ogonem kota
Pająki
Chińska komórka
Krasnoludki
Password suspects
Query on a tree IV
Monotoniczna aproksymacja
Football
Autostrady
Snakes on a plane
Crazy painter
Mistrzowie
(10)
Marek Cygan
Tomasz Czajka
Paweł Gawrychowski
Eryk Kopczyński
Władysław Kwaśnicki
Jakub Łopuszański
Alan Meller
Jakub Radoszewski
Bartosz Walczak
Tomasz Waleń
Zostań zawodnikiem
(22)
Otoczka wypukła
Trie
Wprowadzenie do zachłanności i dynamiki
Drzewce
Algorytm Bellmana-Forda
Mosty i punkty artykulacji
Najdłuższy wspólny podciąg
Przeszukiwanie grafu w głąb (DFS)
Zabawa z drzewami
Drzewa przeszukiwań binarnych
Wstęp do Teorii Grafów
Krótki wstęp do algorytmów geometrycznych
Arytmetyka modularna
Zasada włączeń i wyłączeń
Kopiec (binarny)
Sito Eratostenesa
Wyszukiwanie binarne
Algorytm Dijkstry
Najdłuższy podciąg rosnący
Podstawy algorytmów tekstowych
Permutacje
Algorytm Euklidesa
Dla zawodników
(5)
Wielka Przesmycka Reloaded 2011 - omówienie zadań
Trwałe struktury danych
Answer these queries
Query on a tree III
Maski bitowe
Zadania
Konkursy
Aktualności
(13)
Piotr Bejda zwycięzcą FallSpota!
Koniec rundy finałowej
Losowanie nagród po drugiej rundzie
Koniec drugiej rundy
Ruszyła runda finałowa
Losowanie nagród po pierwszej rundzie
Rankingi po pierwszej rundzie
Koniec pierwszej rundy
Ruszyła druga runda!
Ruszyła pierwsza runda!
Koniec rundy próbnej
Ruszyła runda próbna!
Konkurs informatyczny FallSpot - już 21 listopada!
O konkursie
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Rankingi
(6)
Ranking końcowy (uczniowie)
Ranking końcowy (wszyscy)
Ranking rund 1 i 2 (wszyscy)
Ranking rund 1 i 2 (uczniowie)
Ranking rundy 1 (wszyscy)
Ranking rundy 1 (uczniowie)
Forum / Pytania
Regulamin
Zadanie tygodnia
Aktualności
(17)
Zadanie tygodnia
Kolejna runda zawodów
Rozpoczęcie rundy 20
Wyniki rundy 19
Runda w tym tygodniu
Przerwa świąteczna
Zadanie Tygodnia
Zwycięzca czwartego miesiąca
Spring Spot
Nagroda za miesiąc czwarty
Rozpoczęcie rundy
Runda 6
Coolspot
Przerwa świąteczna
Zadanie Tygodnia - nagrody
Rozpoczynamy zawody Zadanie Tygodnia
Zasady
Zadania
Archiwum zadań
(85)
Runda 24 (Hard) - Rower
Runda 24 (Basic) - Hamak
Runda 23 [Basic] - Czekolada
Runda 23 [Hard] - Duchy
Runda 22 [Hard] - Malarz
Runda 22 [Basic] - Stół
Runda 21 [Hard] - Studnie
Runda 21 [Basic] - Cyrkiel
Runda 20 [Hard] - Bokserzy
Runda 20 [Basic] - Samolot
Runda 19 [Basic] - Dwa ślimaki
Runda 19 [Hard] - Robaki reaktywacja
Runda 18 [Basic] - Wyścigi
Runda 18 [Hard] - Wielkie piłki
Runda 17 [Basic] - Jabłonie
Runda 17 [Hard] - Rysunki
Runda 16 [Hard] - Spacer po kostce
Runda 16 [Basic] - Wir
Runda 15 [Basic] - Krokodyl
Runda 15 [Hard] - Wieża strażnicza
Runda 14 [Basic] - Paski
Runda 14 [Hard] - Łańcuchy
Runda 13 [Hard] - Wężoślad
Runda 13 [Basic] - Gwiazdy
Runda 12 [Basic] - Pociągi
Runda 12 [Hard] - Owoce
Runda 11 [Basic] - Ciastka
Runda 11 [Hard] - Żniwa
Runda 10 [Hard] - Gra na grafie
Runda 10 [Basic] - Armata
Runda 9 [Hard] - Gra w kości
Runda 9 [Basic] - Szosa
Runda 8 [Hard] - Wypasione krowy
Runda 8 [Basic] - Nurek
Runda 7 [Hard] - Kosmiczna komórka
Runda 7 [Basic] - Klucze
Runda 6 [Hard] - Plan twierdzy
Runda 6 [Basic] - Monety
Runda 5 [Basic] - Kaczka pod choinką
Runda 5 [Hard] - Talerze
Runda 4 [Basic] - Bałwany
Runda 4 [Hard] - Kule śnieżne
Runda 3 [Basic] - Cyfry
Runda 3 [Hard] - Kokosy
Runda 2 [Hard] - Zające
Runda 2 [Basic] - Dynamit
Runda 1 [Hard] - Fortepian
Runda 1 [Basic] - Wzgórza
Runda 0 [Hard] - Niebezpieczne ścieżki
Runda 0 [Basic] - Skarpety
Runda 35 - Pomidory
Runda 34 - Chmury
Runda 33 - Ciężkie klocki
Runda 32 - Ptaki-dziwaki
Runda 31 - Kolejna cegła w murze
Runda 30 - Spotkanie po latach
Runda 29 - Jabłkomachia
Runda 28 - Trudna podróż
Runda 27 - Zraszacze
Runda 26 - Wyścigi Futerkowych Zaprzęgów
Runda 25 - Wróg u bram
Runda 24 - Bibliotekarz
Runda 23 - Wybuchowa Owca
Runda 22 - Talia Kart
Runda 21 - Bloki
Runda 20 - Wzór Picka
Runda 19 - Mecz
Runda 18 - Robaki
Runda 17 - Kulki w walcu
Runda 16 - Pizza
Runda 15 - Suma niepodzielnych
Runda 14 - Kwadrat i koło
Runda 13 - Ślimaki
Runda 12 - Biedronki
Runda 11 - Granie w szkole
Runda 10 - Anagramy
Runda 9 - Trzy Wieże
Runda 8 - Ogród pani Bajcyny
Runda 7 - Dżungla
Runda 6 - Plusy i minusy
Runda 5 - Łódź podwodna
Runda 4 - Diamenty w kopalni
Runda 3 - Exodus
Runda 2 - Przychodnia
Runda 1 - Wymiarlaki
Nagrody
Rankingi rund
Rankingi zbiorcze
Zasady
Forum/Pytania
ScriptCraft '10
Spot
HotSpot '11
Aktualności
(14)
Losowanie nagród po trzeciej rundzie
Sebastian Daniel Nowak zwycięzcą HotSpota!
Koniec trzeciej rundy
Losowanie nagród po drugiej rundzie
Koniec drugiej rundy
Ruszyła runda finałowa!
Losowanie nagród po pierwszej rundzie
Rankingi pierwszej rundy
Koniec pierwszej rundy
Ruszyła druga runda!
Ruszyła pierwsza runda!
Koniec rundy próbnej
Ruszyła runda próbna!
Konkurs informatyczny HotSpot już 1 sierpnia!
O konkursie
Rankingi
(6)
Ranking końcowy ( uczniowie i maturzyści)
Ranking końcowy ( wszyscy )
Ranking rund 1+2 ( uczniowie i maturzyści )
Ranking rund 1+2 (wszyscy)
Ranking rundy 1 ( uczniowie i maturzyści )
Ranking rundy 1 ( wszyscy )
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Forum / Pytania
Regulamin
SpringSpot '11
Aktualności
(18)
Losowanie nagród po trzeciej rundzie
Koniec trzeciej rundy
Losowanie nagród po drugiej rundzie
Rankingi po drugiej rundzie
Koniec drugiej rundy
Ruszyła trzecia runda!
Losowanie nagród po pierwszej rundzie
Rankingi po pierwszej rundzie
Testy do zadań pierwszej rundy
Koniec pierwszej rundy
Ruszyła druga runda!
Zwiększony limit pamięci dla zadania Architektura niezależna
Niech wygra najlepszy / najlepsza !
Koniec rundy próbnej!
Ruszyła runda próbna!
Nagrody w SpringSpocie
Bartek Dudek zwycięzcą konkursu SpringSpot 2011!
Konkurs informatyczny SpringSpot - już 8 kwietnia!
O konkursie
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Rankingi
(6)
Ranking końcowy ( uczniowie )
Ranking końcowy ( wszyscy )
Ranking rund 1+2 ( uczniowie )
Ranking rund 1+2 ( wszyscy )
Ranking rundy 1 ( uczniowie )
Ranking rundy 1 ( wszyscy )
Forum / Pytania
Regulamin
CoolSpot '11
Aktualności
(19)
Koniec pierwszej rundy
Marcin Smulewicz zwycięzcą CoolSpota!
Ranking końcowy
Wyniki trzeciej rundy
Spokojnie, to tylko awaria
Koniec trzeciej rundy
Losowanie nagród po drugiej rundzie
Testy do zadań drugiej rundy
Koniec drugiej rundy
Początek rundy finałowej
Losowanie nagród po pierwszej rundzie
Testy do zadań pierwszej rundy
Koniec pierwszej rundy
Limit pamięci w zadaniu "Indiana Jones wśród zombie"
Ruszyła druga runda!
Niech wygra najlepszy!
Koniec rundy próbnej!
Ruszyła runda próbna!
Konkurs informatyczny CoolSpot - na dobry początek Nowego Roku!
O konkursie
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Rankingi
Forum / Pytania
Regulamin
FallSpot '10
Aktualności
(17)
Nagrody jury za trzecią rundę
Omówienia i nagrody jury za drugą rundę
Adam Czapliński zwycięzcą FallSpota!
Omówienia i nagrody jury za pierwszą rundę
Koniec trzeciej rundy
Losowanie nagród po drugiej rundzie
Koniec drugiej rundy
Trzecia runda ruszyła!
Losowanie nagród po pierwszej rundzie
Wyniki pierwszej rundy
Koniec pierwszej rundy
Ruszyła druga runda!
Ruszyła pierwsza runda
Nowy komputer testujący
Koniec rundy próbnej
Ruszyła runda próbna!
Konkurs informatyczny FallSpot 11 - 17 października!
O konkursie
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Rankingi
(8)
Ranking końcowy ( uczniowie )
Ranking końcowy ( wszyscy )
Ranking rund 1+2 ( uczniowie )
Ranking rund 1+2 ( wszyscy )
Ranking rundy 1 ( uczniowie )
Ranking rundy 1 ( wszyscy )
Ranking rundy próbnej ( uczniowie )
Ranking rundy próbnej ( wszyscy )
Forum / Pytania
Regulamin
HotSpot '10
Aktualności
(18)
Nagrody jury za trzecią rundę
Losowanie nagród po trzeciej rundzie
Testy użyte do oceny
Koniec trzeciej rundy
Nagrody jury za drugą rundę
Losowanie nagród po drugiej rundzie
Koniec drugiej rundy
Ruszyła runda finałowa!
Nagrody jury za pierwszą rundę
Omówienia zadań pierwszej rundy
Losowanie nagród po pierwszej rundzie
Koniec pierwszej rundy
Ruszyła druga runda!
Zaczynamy!
Koniec rundy próbnej
Ruszyła runda próbna!
Znamy zwycięzców HotSpota!
Konkurs informatyczny HotSpot 2 - 8 sierpnia !
O konkursie
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Rankingi
(8)
Ranking końcowy ( uczniowie + maturzyści )
Ranking końcowy ( wszyscy )
Ranking rund 1-2 ( uczniowie + maturzyści )
Ranking rund 1-2 ( wszyscy )
Ranking rundy 1 ( uczniowie + maturzyści )
Ranking rundy 1 ( wszyscy )
Ranking rundy próbnej ( uczniowie + maturzyści )
Ranking rundy próbnej ( wszyscy )
Forum / Pytania
Regulamin
SpringSpot '10
Aktualności
(19)
Dziękujemy Partnerom Konkursu!
Znamy zwycięzców!
Losowanie po trzeciej rundzie
Koniec rundy finałowej
Nagrody jury za drugą rundę
Losowanie po drugiej rundzie
Nagrody jury za pierwszą rundę
Koniec drugiej rundy
Początek rundy finałowej
Omówienia i testy do zadań pierwszej rundy
Losowanie po pierwszej rundzie
Rankingi rundy 1
Koniec pierwszej rundy
Ruszyła druga runda!
Ruszyła pierwsza runda!
Koniec rundy próbnej
Ruszyła runda próbna!
Zmiany w stosunku do poprzednich edycji
Zawody programistyczne SpringSpot 31 maja - 6 czerwca !
O konkursie
Zadania
(4)
Runda 3
Runda 2
Runda 1
Runda próbna
Rankingi
(8)
Ranking końcowy ( uczniowie+maturzyści )
Ranking końcowy ( wszyscy )
Ranking rund 1+2 ( uczniowie+maturzyści )
Ranking rund 1+2 ( wszyscy )
Ranking rundy 1 ( uczniowie+maturzyści )
Ranking rundy 1 ( wszyscy )
Ranking rundy próbnej ( uczniowie+maturzyści )
Ranking rundy próbnej ( wszyscy )
Forum / Pytania
Dobre rady
Regulamin
CoolSpot '10
Aktualności
O konkursie
Rankingi
Zadania
Forum / Pytania
Regulamin
FallSpot '09
Ogłoszenia
O konkursie
Rankingi
Zadania
Forum / Pytania
Regulamin
Dobre rady
Konkurs testowy
Aktualności
(25)
Koszulki już są
Spotkanie
Ostatnie losowanie
Wyniki!
Koniec rundy piątej
Zakończenie konkursu
Wyniki rundy czwartej
Koniec rundy czwartej
Runda piąta
Wyniki rundy trzeciej
Koniec rundy trzeciej
Wyniki rundy drugiej
Runda czwarta
pendrive* t_kominiarczuk = (pendrive*) malloc( sizeof(pendrive) * 1 );
Koniec rundy drugiej
Wyniki rundy pierwszej
Runda trzecia
Koniec rundy pierwszej
Zgłaszanie błędów
Runda druga
Zmiana limitów zadania "Porównywanie ofert"
Runda pierwsza
Program konkursu
Nagrody w konkursie
Konkurs
Zadania
(13)
Runda 5: Trójkąt prostokątny
Runda 5: Bagaż podręczny
Runda 5: Koledzy z klasy
Runda 4: Prestiż
Runda 4: Wielka Teoria Wszystkiego
Runda 3: Współdzielenie plików
Runda 3: Bombowanie
Runda 2: Górskie szlaki
Runda 2: Planowanie potopu
Runda 2: Migający tłum
Runda 1: Płatności
Runda 1: Porównywanie ofert
Runda 1: Żmudne dzielenie
Wyniki
(1)
Wyniki!
Omówienia i testy
(10)
Analiza programów
Prestiż
Planowanie potopu
Testy do zadań z rundy drugiej
Górskie szlaki
Testy do zadań z rundy pierwszej.
Migający tłum
Płatności
Porównywanie ofert
Żmudne dzielenie
Regulamin
(1)
Regulamin konkursu
SKI
SKI '10
Aktualności
(17)
Koszulki i pendrive'y
Główne nagrody
CERC'10
Koszulki i pendrive'y - Runda V
Jan Kanty Milczek zwyciężcą SKI'10!
Koszulki i pendrive'y - Runda IV
Koszulki i pendrive'y - Runda III
Ranking po IV rundzie
Pytania do zadań Rundy V
Koszulki i pendrive'y
Wyniki rundy III
Terminy zakończenia rundy I i II
Górnicy - poprawka treści
Zmiany w harmonogramie zawodów
Nagrody
Start SKI 2010 już 27 października!
Regulamin SKI 2010
Zadania
(6)
Runda V
Runda IV
Runda III
Runda II
Runda I
Runda próbna
Rankingi
(11)
Ranking szkół
Ranking SKI'10
Ranking SKI'10 (wszyscy)
Ranking po rundzie IV (wszyscy)
Ranking po rundzie IV (uczniowie)
Ranking po rundzie III (uczniowie)
Ranking po rundzie III (wszyscy)
Ranking po rundzie II (wszyscy)
Ranking po rundzie II (uczniowie)
Ranking rundy próbnej (wszyscy)
Ranking rundy próbnej (uczniowie)
Słowo od organizatorów
Regulamin
Nagrody
Dobre rady
Forum / Pytania
SKI '09
(12)
Runda 1: Pionki
Runda 1: Zbijanie Klocków
Runda 1: Nieduże dzielniki
Runda 2: Restauracja
Runda 2: Lepsza gra
Runda 2: Nurek
Runda 3: Sieci wifi
Runda 3: Kolejarz Paweł
Runda 4: Zagnieżdżone fory
Runda 4: Pochodzenie
Runda 4: Dorzecze
Runda 4: Powódź
CEPC
Post-CERC'10
CERC10
(10)
A - Ardenia
B - Beasts
C - Casting Spells
D - Defense Lines
E - Enter the Dragon
F - Fields and Farmers
G - Game
H - Hanging Hats
I - Insults
J - Justice for All
CEPC09
(11)
A - Accountant notes
B - Better and faster
C - Cave
D - Decision
E - Everybody may get lost in space
F - (False) faces
G - Garlands
H - Hypervisor MacrOS
I - Islands
J - Jack's socks
K - Knowledge for the masses
Zajęcia w szkołach
2010/2011
(0)
2009/2010
LO3
(14)
Ciekawsze linki
RSA for dummies
Wyszukiwanie wzorca a wielomiany
Wyszukiwanie wzorca
Algorytmy grafowe, tekstowe i granica
Liczby pierwsze
gcd
UnionFind
Kopiec
Element k-ty co do wielkości
Mapowanie stringów na inne obiektu
Grafy -- teoria
Grafy -- praktyka
Startowanie w zawodach
Informatyka i Ty
(3)
Smok Bajtazar
Który graf zostanie odwiedzony pierwszy?
Bloki - gra logiczna
O portalu
Autorzy
(19)
Wiktor Janas
Bartosz Dolecki
Krzysztof Dryś
Marcin Dublański
Jarosław Gomułka
Olgierd Humeńczuk
Michał Karpiński
Krzysztof Kercz
Robert Kraus
Agata Murawska
Rafał Nowak
Paweł Pająk
Przemysław Pietrzkiewicz
Rafał Polito
Damian Rusak
Filip Sieczkowski
Marek Szykuła
dr Paweł Woźny
Łukasz Zatorski
Mapa portalu
Dydaktyka
Kurs Moodle
Logowanie
Polecane artykuły
Polecane aktywności
Marek Szykuła
ScriptCraft: RTS ze skryptami
Bartosz Dolecki
Smok: programowanie inaczej
Marek Szykuła
Bloki - gra logiczna
Polecane artykuły
Marcin Milewski
Platformówka - jak to się robi?
Mateusz Osowski
Własny silnik gry TPP
Maciej Piróg
Własny język programowania
Olgierd Humeńczuk
Arkanoid 3D krok po kroku
Krzysztof Kercz
Synteza mowy III: Finał
Adam Błaszkiewicz
DirectX: Labirynt 3D od podstaw
Marcin Bieńkowski
Krowa, las i eksploracja terenu
Opieka: Damian Rusak
Algorytmy: Zostań zawodnikiem
Szukaj
Wyszukiwanie w witrynie:
Copyright © 2008-2010
Wrocławski Portal Informatyczny
design:
rafalpolito.com