Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Tworzenie animacji na silniku Ogre C# 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 27 kwi 2014, o 13:18
Posty: 2
Post Tworzenie animacji na silniku Ogre C#
Witam. Mam problem z zainportowaniem plików mesh, material, skeleton wyexportowanych przez OgreMAx 1.8 x w programie 3Ds Max 2014. Gdy próbuje skonwertować je w OgreXMLConverter w pliku log wyskakuje bład " OGRE EXCEPTION(7:InternalErrorException): Cannot find serializer implementation for current version [Serializer_v1.80] in MeshSerializer::importMesh at ..\..\..\..\OgreMain\src\OgreMeshSerializer.cpp (line 118)".
Korzystam właśnie z kursu http://informatyka.wroc.pl/node/742?page=0,3
"tworzenie gry w C# z urzyciem silnika Ogre" Chcie to przerobić na animacje, która po uruchomieniu silnika ma sie automatycznie odtworzyć, a jeżeli animacja się skończy aplikacje wyłaczy sie automatycznie. Animacje, obiekty i tekstury zaprojektowałem w 3Ds Max 2014, a środowiskiem z jakiego korzystam jest Visual Studio 2012 Profesional. Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić aby chociaż te obiekty w mesh itp. zostały skonwertowane i dodane do silnika. Gdy uruchamiam aplikacje bez konwertowania tych plików pokazuje się czarne okienko i nie moge wyłączyć przyciskiem esc działajacej aplikacji. :roll:


27 kwi 2014, o 13:31
Zobacz profil

Dołączył(a): 27 kwi 2014, o 13:18
Posty: 2
Post Re: Tworzenie animacji na silniku Ogre C#
W pliku Program.cs zmieniłem pobieranie model, animacji i tekstur ale aplikacja się zawiesza i nie wiem co zrobić.


static void Main(string[] args)
{
Engine.Singleton.Initialise();
Engine.Singleton.CurrentLevel = new Level();
Engine.Singleton.CurrentLevel.SetGraphicsMesh("Animacja.mesh");
Engine.Singleton.CurrentLevel.SetCollisionMesh("AnimacjaCol.mesh");

CharacterProfile profile = new CharacterProfile();
profile.BodyMass = 70;
profile.BodyScaleFactor = new Vector3(1.5f, 1, 1.5f);
profile.HeadOffset = new Vector3(0, 0.8f, 0);
profile.MeshName = "Wojownik.mesh";
profile.WalkSpeed = 2.5f;
Character player = new Character(profile);
player.SetPosition(new Vector3(0, 2, 0));


28 kwi 2014, o 21:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Forum style based on STSoftware Hestia.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL