Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
przebieg tur. 
Autor Wiadomość
Gwiazda 1Gwiazda 1

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 16:30
Posty: 11
Post przebieg tur.
uzywa ktos komunikatow??? bo z tego co widze to chyba nie :) i wystarczyl 1 czolg na zniczenie calych baz :/ mam nadzieje, ze teraz troche sie odbuduje, to zaczne cos z nimi kombinowac, bo jak na razie nie za bardzo je rozumiem i moge ustawiac tylko prowizoryczne zabezpieczenia. moglby ktos przy okazji ktos wytlumaczyc jak nadeslac wiadomosc jednostce o id 1 ?


12 gru 2010, o 20:40
Zobacz profil
Gwiazda 2Gwiazda 2Gwiazda 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2009, o 13:48
Posty: 39
Post Re: przebieg tur.
Cytuj:
wystarczyl 1 czolg na zniczenie calych baz

Mam nadzieję, że nie gniewasz się za tamto, stary? Wiesz, wojna i te sprawy. ;) Mnie rozwalili w ten sam sposób, więc jedziemy na jednym wózku.

Co do komunikatów: sam używam ich do centralnego sterowania zbieraczami za pomocą bazy i powiem Ci, że to całkiem wygodne i wbrew pozorom nie wymaga dużo kodzenia. Jeśli chodzi o czołgi to mam prowizorkę. I jak patrzę po ludziach, to prawie wszyscy mają. Ale powziąłem ambitne postanowienie, by wymyślić coś do rundy offline. ;)

Cytuj:
moglby ktos przy okazji ktos wytlumaczyc jak nadeslac wiadomosc jednostce o id 1

Wypisujesz na wyjście przykładowo:
Kod:

1 MOVE 123 456

Jednostka o id=1 w następnej turze otrzyma na wejściu:
Kod:

x MOVE 123 456

gdzie x to id bazy (czy tam innego nadawcy).


12 gru 2010, o 21:17
Zobacz profil
Gwiazda 1Gwiazda 1

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 16:30
Posty: 11
Post Re: przebieg tur.
no, nie gniewam sie ;) chociaz teraz szkoda, bo juz znowu mnie wykonczyliscie, a juz nie mam ani jednej tury na wejscie. pfff, komunikaty wygladaja banalnie, w najblizszej turze wykorzystam je na pewno - dzieki, ze dales przyklad. No i zgodze sie z Toba, ze patrzac na wszystkich to raczej nikt ich nie uzywa. Ba, nawet odnosze wrazenie, ze wiekszosc graczy wogole nie pisze w jezykach programowania. pozdrawiam.


13 gru 2010, o 15:30
Zobacz profil
Gwiazda 1Gwiazda 1

Dołączył(a): 20 sty 2009, o 21:36
Posty: 69
Post Re: przebieg tur.
Zasadniczo ograniczenie na liczbę wejść służy do tego, żeby ktoś nie zaśmiecił całej mapy i nie wybierał sobie pozycji startowej.
Więc w uzasadnionych przypadkach, to znaczy dopóki jest miejsce na mapie i nie masz już jednostek w którejś swojej instancji to mogę ją usunąć.


13 gru 2010, o 15:36
Zobacz profil
Gwiazda 1Gwiazda 1

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 16:30
Posty: 11
Post Re: przebieg tur.
nie wiem, czy jest sens, bo "nowy" na tym poziomie gry bedzie stanowil bardzo latwy kasek - co juz bylo widac w moim 2 wejsciu - do nabicie punktow, przez co ranking moze byc nieobiektywny.


13 gru 2010, o 18:36
Zobacz profil
Gwiazda 1Gwiazda 1

Dołączył(a): 20 sty 2009, o 21:36
Posty: 69
Post Re: przebieg tur.
tookie009 napisał(a):
nie wiem, czy jest sens, bo "nowy" na tym poziomie gry bedzie stanowil bardzo latwy kasek - co juz bylo widac w moim 2 wejsciu - do nabicie punktow, przez co ranking moze byc nieobiektywny.

Wiem, oczywiście to ma plusy i minusy, więc to Twoja decyzja, czy chcesz wejść jeszcze raz.


13 gru 2010, o 20:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Forum style based on STSoftware Hestia.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL